Internet2018-02-08
2

Meetrics będzie mierzyć widoczność reklam w Wirtualnej Polsce

Wirtualna Polska zaczęła współpracę z firmą Meetrics w zakresie prowadzenia pomiaru widoczności reklam, zapobiegania oszustwom reklamowym oraz ochrony marek. Od początku br. wydawca rozlicza się tylko za widoczne emisje reklam.

- Meetrics jest cennym źródłem informacji m.in. o skuteczności prowadzonych kampanii reklamowych. Od teraz klienci mają do wyboru wewnętrzne statystyki WP zweryfikowane badaniem Meetrics oraz możliwość zastosowania własnego narzędzia analitycznego - tłumaczy Joanna Skwarna, dyrektor rozwoju produktu reklamowego i video online w Wirtualnej Polsce.

- Jesteśmy jedyną firmą w Polsce, która oficjalnie weryfikuje jakość reklam internetowych. Komplet certyfikatów MRC dotyczących Viewability i tzw. fraudów jest podstawą wiarygodności naszych pomiarów. Dzięki nim realizacja kampanii reklamowych w Wirtualnej Polsce będzie jeszcze bardziej transparentna - dodaje Tomasz Piątkowski, country manager Meetrics w Polsce.

Umowa WP z Meetrics została podpisana na 12 miesięcy.

Z początkiem br. Wirtualna Polska wprowadziła system rozliczeń z klientami tylko za emisje reklam widzianych przez użytkowników. Są one oparte na standardach w tym zakresie ogłoszonych jesienią ub.r. przez IAB Polska.

W pierwszych trzech kwartałach ub.r. Wirtualna Polska zanotowała 328 mln zł wpływów ze sprzedaży i 30,35 mln zł zysku netto, z czego 323,4 mln zł przychodów i 100,6 mln zł zysku EBITDA w segmencie internetowym.

Według badania Gemius/PBI w grudniu ub.r. strony i aplikacje internetowe WP zanotowały 20,84 mln realnych użytkowników i 3,54 mld odsłon, a sam portal WP.pl - 14,8 mln użytkowników i 2,5 mld odsłon.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas