Internet 2010-08-24
0

Wirtualna Polska wprowadza reklamę wideo w tle strony

W ofercie reklamowej Wirtualnej Polski pojawił się format VideoBackLayer. Obejmuje on materiał wideo emitowany w tle witryny, który nad treścią wyświetla się dopiero po akceptacji użytkownika.

VideoBackLayer to reklama wideo emitowana początkowo w tle konkretnego serwisu i nieprzeszkadzająca w odbiorze zawartych w nim materiałów. Jednak jeśli internauta najedzie kursorem na reklamę, rozwija się ona nad treści redakcyjne ze strony. Przy czym użytkownik w każdym momencie może wyłączyć spot i wrócić na witrynę, z której akurat korzysta, albo przeciwnie – odtworzyć film od początku, nawet kilkakrotnie.




VideoBackLayer został właśnie wprowadzony do oferty reklamowej Wirtualnej Polski. – To nowatorska forma łącząca billboard lub doublebillboard z nieinwazyjnym, pełnoekranowym materiałem wideo – podkreśla Arkadiusz Stępkowski, kierownik biura reklamy portalu.

Autor: tw

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas