Internet2018-11-30
0

Wirtualna Polska z akcją „Śląski tydzień”, przybliżającą historię i tradycję regionu

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

WP ruszyła z akcją „Śląski tydzień”, w której chce przybliżyć czytelnikom Śląsk i pokazać region z innej, nowej perspektywy. Finał zaplanowano 4 grudnia, w święto górników, znanego jako Barbórka.

Przez kolejny tydzień na Stronie Głównej WP będą publikowane materiały opowiadające o Śląsku, w których zostanie nakreślona historia osiedla zbudowanego dla górników – Nikiszowca, historia ludzi mieszkających w katowickim bloku - Superjednostce. Pojawią się również materiały o śląskiej kuchni, języku i muzyce oraz wywiady ze znanymi Ślązakami i Ślązaczkami.

Wirtualna Polska w ramach akcji współpracuje m.in. z Polskim Radiem Katowice, które w porannym przeglądzie prasy zaprezentuje zapowiedzi materiałów, które ukażą się na stronie głównej portalu. W sumie zaplanowano kilkanaście materiałów reporterskich, które przygotują dziennikarze różnych redakcji m.in.: Aleksandra Gruszczyńska, Piotr Barejka i Sebastian Łupak.

W ramach akcji WP zachęca również do kontaktu poprzez platformę WP#dziejesie, za pośrednictwem której czytelnicy mogą zgłaszać własne historie, którymi powinni zainteresować się dziennikarze.

Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Według badania Gemius/PBI z października 2018 roku z wszystkich produktów internetowych Grupy WP korzystało 21,8 mln realnych użytkowników, którzy spędzili w serwisie średnio 36 minut i 35 sekund dziennie, wykonując 2,9 mld odsłon.

Wirtualna Polska: wpływy 20 proc. w górę, 49,4 mln zł zysku netto

W trzech kwartałach br. Wirtualna Polska Holding osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 20,1 proc. do 393,8 mln zł oraz 49,4 mln zł zysku netto (wobec 30,3 mln zł rok wcześniej). Segment internetowy firmy miał 127,3 mln zł skorygowanego zysku EBITDA, a Telewizja WP - 6,1 mln zł straty.

 

Autor:NB

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas