Internet2015-12-17
21

Wirtualna Polska zmienia pion lifestylowy: dział Ludzie i Wydarzenia, więcej wideo i nowi redaktorzy prowadzący

Grupa Wirtualna Polska przeorganizowała swój pion serwisów lifestylowych, kierowany przez Paulinę Górską. Pojawił się w nim dział Ludzie i Wydarzenia oraz rozbudowano sekcję wideo.

W dziale Ludzie i Wydarzenia redaktorem prowadzącym została Ingrid Hintz-Nowosad, która w Wirtualnej Polsce pracuje od dwóch lat. Wcześniej była dziennikarką m.in. Radia Gdańsk i „Super Expressu”, sekretarzem redakcji magazynu „Gaga” oraz redaktor naczelną „Słowa Podlasia”.

Pozostałymi działami pionu lifestylowego Grupy Wirtualna Polska są Mężczyzna, Moda, Uroda oraz Kuchnia i fitness. W pierwszym funkcję redaktora prowadzącego serwisu WP Facet objęła Alicja Lipińska. W Wirtualnej Polsce Lipińska pracuje od czterech lat, a przedtem była związana z trójmiejskimi mediami. W dziale Moda redaktor prowadzącą została Aleksandra Nagel, która wcześniej pracowała m.in. w serwisach Plejada.pl i VUMag.pl (jako dziennikarka, redaktor prowadząca i wydawca). Działem Uroda kieruje Aleksandra Kisiel (wcześniej w VUMag.pl i „Elle”), a działem Kuchnia i fitness - Marta Rowicka (przez ostatni rok była redaktorką działu wnętrza w „Dobrych Radach” i działu fitness w „Samym Zdrowiu”).

Nowo utworzoną funkcję wydawcy serwisów lifestyle’owych objęła Karolina Wierzbińska, o czym informowaliśmy pod koniec listopada. Natomiast całym pionem zarządza Paulina Górska, która w Grupie WP (a wcześniej o2) od trzech lat odpowiada też za rozwój serwisów wideo i dystrybucję treści w tym segmencie, a od połowy br. - za przejęte serwisy radiowe Open.fm i Polskastacja.pl.

- Grupa WP w strategii stawia na treści premium oraz wideo. Po sekcji newsowej i biznesowej przeorganizowaliśmy pod tym kątem również lifestyle. Zdecydowaliśmy np. o utworzeniu w strukturze nowego stanowiska: wydawcy serwisów lifestyle’owych. Pozyskaliśmy tu do współpracy Karolinę Wierzbińską. Postanowiliśmy też przebudować działy obszaru, stawiając na ich większą specjalizację oraz wzmocnić je sekcją wideo - wylicza Paulina Górska.  To początek zmian. Planujemy intensywny rozwój produktów, chcemy łączyć duży zasięg z wysoką jakością treści, a także rozwijać ofertę reklamową, stawiając m.in. na reklamę natywną i content marketing - zapowiada.

W październiku br. strony lifestylowe Grupy Wirtualna Polska zanotowały 10,34 mln użytkowników i 513,1 mln odsłon krajowych (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).

Autor:tw

KOMENTARZE(21)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas