Internet2011-07-14
0

Wirtualna przymierzalnia okularów od Solano

Agencja Adv.pl z Grupy ADV wdrożyła technologię Augmented Reality dla marki Solano – producenta okularów. Wykorzystała identyfikację twarzy konsumentów.

Adv.pl wykorzystała narzędzie Augmented Reality i face tracking (identyfikacja twarzy) do stworzenia "wirtualnego lustra", które umożliwia przymierzanie okularów przeciwsłonecznych w domu, przed monitorem komputera, a efekt widać od razu.

"Nasza aplikacja rozpoznaje i trackuje twarz człowieka tak, aby okulary idealnie układały się na nosie. Konsument może także sfotografować się w wybranym modelu i wysłać zdjęcie znajomym." – mówi Przemysław Pawlak, video&motion production manager w Adv.pl.

Okulary Solano można przymierzać na tej stronie http://www.solano-sunglasses.com/mirror/.

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas