Prasa2008-09-10
0

Wirtualny Doradca pojawia się na stronach trzech wydawnictw

Trzy wydawnictwa z branży marketingu i IT: AdPress, Migut Media iIPM wprowadzają na swoje strony internetowe Wirtualnego Doradcę -program typu chatterbot opracowany przez firmę StanuschTechnologies. Aplikacja wykorzystująca techniki sztucznejinteligencji odpowiada w języku naturalnym na pytania internautów.

Wydawnictwo AdPress wyposaży wprowadzanego do portalu BriefWirtualnego Doradcę w bazę informacji na temat współczesnegomarketingu obejmującą ponad 2 tys. faktów, definicji orazprzykładów. Aplikacja zindeksuje też zasoby tej stronyinternetowej.

Wersja Wirtualnego Doradcy wprowadzana przez Migut Media będzienatomiast kojarzyć pewne fakty i samodzielnie odpowiadać napytania, które nie są wpisane w program komputerowy sterującywirtualną postacią. Aplikacja zostanie wyposażona w dane zawarte wRaporcie Teleinfo 1000 oraz magazynie IT Reseller, dzięki czemuinternauci korzystający z witryn czasopism Migut Media będą mogli wjęzyku naturalnym zapytać o szczegółowe informacje dotyczącenajwiększych firm branży IT.

Z kolei IPM, wydawnictwo prowadzące sześć magazynów branżowychoraz cztery serwisy internetowe dla sektora B2B, wykorzystasemantyczną wyszukiwarkę internetową Wirtualnego Doradcy, którabędzie stale przeszukiwała zasoby serwisów i nawigowała po ichtreści. Ponadto program będzie posiadał wiedzę na temat samej firmyi jej oferty.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas