Internet2013-11-06
14

Wirtualny sklep w warszawskim metrze od Frisco.pl

Internetowy supermarket Frisco.pl ruszył z kampanią reklamową, w ramach której na jednej ze stacji metra warszawskiego powstał wirtualny sklep pozwalający robić zakupy za pomocą smartfonów.

W ramach kampanii Frisco.pl ściany obu peronów stacji Centrum metra warszawskiego zostały wyklejone grafikami przedstawiającymi półki sklepowe z ponad 150 produktami (począwszy od pieczywa, warzyw i owoców, przez nabiał i mięso po słodycze czy napoje, po artykuły higieniczne i chemię gospodarczą). Osoby czekające na metro mogą za pomocą smartfona zamówić wybrane towary, a Frisco dostarczy je pod wskazany adres.

W jaki sposób to działa? Przygotowano odpowiednie aplikacje na iOS i Androida, do których przekierowuje Frisco.pl lub kod QR, który można odczytać z grafik umieszczonych w metrze. Po zainstalowaniu aplikacji wystarczy zeskanować barkody produktów z wirtualnych półek. Wybrane towary trafią następnie do koszyka, skąd po zatwierdzeniu zamówienia przez klienta zostaną dostarczone przez Frisco o wybranej godzinie pod wskazany adres.

W aplikacji można zacząć zakupy w metrze i logując się później na swoje konto, dokończyć je już w domu, bo wybrane wcześniej produkty zostaną zapamiętane w koszyku. Co więcej, aplikacja daje dostęp do pełnej oferty Frisco.pl, obejmującej ponad 12 tys. produktów

- Wirtualny sklep w metrze to pierwsza tego typu akcja w Polsce. Zlokalizowany jest na najliczniej uczęszczanej stacji warszawskiego metra - szacuje się, że dziennie przewija się przez nią ok. 80 tys. pasażerów. W połączeniu z atrakcyjną formą ekspozycji marki jest to więc narzędzie, które niesie ze sobą ogromny potencjał do budowania rozpoznawalności dla Frisco.pl i to jest głównym celem naszego przedsięwzięcia - opisuje Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl. - Poza tym chcemy pokazać klientom, że w dzisiejszych czasach po codzienne zakupy nie muszą już jechać specjalnie do supermarketu, bo za pomocą aplikacji mobilnej we Frisco mogą zamówić potrzebne produkty praktycznie z każdego miejsca i o dowolnej godzinie, nawet wykorzystując chwilę oczekiwania na metro - dodaje.

Kampania obejmuje też billboardy na 9 stacjach metra, inserty w dzienniku „Metro”, mailingi do klientów oraz sampling z hostessami, które przez kilka dni listopada przy stacji Centrum będą rozdawać owoce z logo Frisco.pl. Cała akcja potrwa do końca listopada.

Przygotowaniem kampanii i zakupem mediów na jej potrzeby zajął się dział marketingu Frisco.pl, a działania PR prowadzi agencja Practum Consulting.

Autor:tw

Więcej informacji:Frisco.pl, wirtualny sklep

KOMENTARZE(14)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas