Reklama2010-01-05
0

Wirująca puszka reklamuje Pepsi na dachu dworca w Warszawie

Na dachu dworca Warszawa Śródmieście umieszczono wirującą puszkę reklamującą zmieniony wizerunek Pepsi. Nietypowy nośnik przygotowały agencja BBDO Warszawa i Clear Channel Poland.

Puszka Pepsi wirująca na dachu dworca Warszawa Śródmieście ma wysokość 6 metrów i średnicę 4 metrów. Nietypowy nośnik jest elementem outdoorowej kampanii wspierającej rebranding tej marki. Dotychczas w logo Pepsi pasy trzech kolorów były równoległe, natomiast obecnie są asymetryczne. Cała akcja jest prowadzona na citylightach Clear Channel Poland w 8 największych aglomeracjach.

Kampanię - zaplanowaną do końca stycznia - przygotowała agencja BBDO Warszawa.

Autor:tw / tw / wm

Więcej informacji:Pepsi

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas