Reklama 2008-05-15
0

Wizerunkowa kampania piwa Desperados

Agencja reklamowa Locomotiva przygotowała wizerunkową kampanię reklamową piwa Desperados, którego właścicielem jest spółka Żywiec Sprzedaż i Dystrybucja.

Kampania majowa o charakterze wizerunkowym, skierowana jest do młodych osób w wieku 18-32 z wykształceniem średnim+, studiujących.

Wykorzystuje nośniki reklamowe typu citylight (wiaty przystankowe AMS), w głównych miastach uniwersyteckich: Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście, Łodzi, w miejscach o dużym natężeniu ruchu grupy docelowej.

desperados

Kreacja wykorzystuje dwa efekty:
- dzienny - oprócz zwykłego plakatu w środku, na którym widać charakterystyczną butelkę Desperadosa oraz kapsle, osiągnięto efekt pękniętego szkła poprzez naklejenie przeźroczystej folii z nadrukiem,
nocny - ten sam plakat, czarna, nieprzeźroczysta folia z nadrukowaną imitacją pękniętego szkła, po podświetleniu panelu widać jest tylko wybrane elementy (butelka, kapsle).

Kampania potrwa do końca maja.

Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Concept.

Autor: pr

Więcej informacji: Desperados, Locomotiva

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas