Technologie2005-01-31
0

WizzAir z nowym Contact Center

AS Kontakt pozyskał do współpracy WizzAir – taniego operatora lotniczego

Od stycznia 2005 AS Kontakt przejął obsługę klientów Low-Cost-Carriers WizzAir. Contact Center ASK jest do dyspozycji klientów WizzAir 24 godziny na dobę, 365 dni w roku, świadcząc usługi za pośrednictwem telefonu i poczty e-mail.

Serwis obsługi pasażerów, prócz języka polskiego, dostępny jest również w języku angielskim i niemieckim. Planowane jest jego rozszerzenie o język włoski i francuski. Równolegle do serwisu internetowego działa linia telefoniczna, gdzie klienci mogą zasięgnąć informacji na temat aktualnej oferty WizzAir, jak również dokonać rezerwacji lotu. Ponadto pasażerowie WizzAir są na bieżąco informowani telefonicznie o wszelkich zmianach w rozkładzie lotów.

Autor:matteo

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas