PR2004-09-15
0

Wjeżdża Seat Alta

Na polski rynek wjeżdża właśnie SEAT Altea - sportowy mini van z nowej linii samochodów SEAT

GCI - agencja public relations z grupy Grey przygotowała akcję bezpośredniego dotarcia do odbiorców z zaproszeniem wypróbowania auta.

Zadaniem GCI jest przeprowadzenie cyklu eventów na głównych skrzyżowaniach w Warszawie, promujących "Dni Otwarte" SEAT-a.
Najpiękniejsze dziewczyny, stylizowane w konwencji wyścigów samochodowych, namawiają prowadzących auta, by odważyli się sięgnąć po...Alteę. Hostessy starannie wybierają samochody, których kierowców zapraszają osobiście do odwiedzenia salonów  i wypróbowania SEAT'a.

Zaproszenia można otrzymać w drodze do pracy, w godzinach porannego trafiku. Dzięki rotacji punktów pracy hostess wielu kierowców ma szansę na wyróżnienie.
Akcja ruszyła 13 września i potrwa dwa tygodnie.

"Drzwi Otwarte" odbędą się w ostatni weekend września.

Działanie wizerunkowo - promocyjne jest wpisane w drugi etap kampanii reklamowej Iberia Motor Company od hasłem "Odważ się".

Eventy przygotował zespół GCI: Katarzyna Koeppen (senior account manager) i Bartłomiej Filipek (account executive) pod nadzorem Ireneusza Turskiego (account supervisor) z G2. Ze strony Iberia Motor Company S.A. prace koordynowali: Arkadiusz Miętkiewicz (Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny), Dariusz Wysocki (Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu) oraz Krzysztof Sak (Zastępca Dyr. ds. Marketingu), odpowiedzialny za stronę operacyjną.

Kampania dla nowego SEAT-a Altea jest przykładem efektywnej współpracy pomiędzy grupami należącymi do Grey Global Group.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas