Reklama2008-10-07
0

'Włącz indywidualny tok nauki' - Olympus reklamuje dyktafony wśródstudentów

Pod hasłem "Włącz indywidualny tok nauki" rozpoczyna sięinternetowo-outdoorowa kampania reklamowa dyktafonów Olympus.Kierowana do studentów akcja podkreśla przydatność tych urządzeń wnauce i rozwijaniu zainteresowań.

Kampania "Włącz indywidualny tok nauki" w sloganie "Nagrywasz,gdzie chcesz - słuchasz, jak chcesz" podkreśla łączenie przezdyktafony Olympus funkcji dyktafonu stereo, odtwarzacza MP3 ipendrive'a. Z kolei kreacja graficzna przedstawia dynamicznepostaci, które mają symbolizować ideę wolności w studiowaniu irozwijaniu hobby. Akcja pokazuje jednocześnie, że mobilne dyktafonypomagają w nauce, będąc zarazem nowoczesnymi i markowymigadżetami.

olympus

Kampania kierowana jest do ambitnych ludzi pomiędzy 20. a 30.rokiem życia, głównie studentów studiów dziennych, podyplomowych iMBA, którzy mieszkają w większych w ośrodkach akademickich i znająjęzyki obce. Akcja obejmuje outdoor (citilighty, billboardy),internet (grono.net, o2.pl, gazeta.pl, pakiet dla studentówArbomedia.pl, wrzuta.pl, gadu-gadu) i POS-y (punkty sprzedaży,uczelnie). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa SanMarkos - Republika Dobrej Marki, natomiast zakupem mediów zajął siędom mediowy BrandConnection.

Autor:tw

Więcej informacji:Olympus

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas