Reklama2013-11-14
1

„Władca przestrzeni nadchodzi” w reklamach Škody Rapid Spaceback (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca na rynek samochód Škoda Rapid Spaceback. Akcję, pod hasłem „Władca Przestrzeni nadchodzi”, przygotowały i realizują firmy Opcom, Kalicińscy.com i MediaCom.

W reklamach Škoda Rapid Spaceback, pierwszy samochód typu hatchback marki Škoda, jest prezentowany jako „władca przestrzeni”.

Kampania podkreśla, że auto ma jeden z największych bagażników w swojej klasie, sportowy, stylowy design oraz - w limitowanej wersji Style Plus - panoramiczny dach, czarny spoiler i czarno-srebrne obręcze kół.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (m.in. sponsoring pasma filmowego w TVP), prasie (reklamy standardowe i niestandardowe, także w wydaniach na tablety i smartfony), kinach, internecie (serwisy VoD, social media, działania directowe, konkurs na stronie spaceback.pl) oraz na outdoorze (billboardy i citylighty).

Adaptację spotu i reklamy do innych mediów przygotowała agencja Opcom, działania w serwisach społecznościowych realizuje agencja interaktywna Kalicińscy.com, a za planowanie kampanii i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

Autor:tw

Więcej informacji:Škoda

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas