Reklama2012-01-13
9

Włoscy piłkarze na Euro 2012 reklamują wyprzedaż Kia (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca ofertę wyprzedażową samochodów Kia z rocznika 2011. Za kreację i realizację akcji odpowiadają firmy Paralotna i MPG.

Głównymi bohaterami nowej kampanii Kia są piłkarze włoskiej reprezentacji, którzy na Euro 2012 przyjeżdżają do Polski znacznie wcześniej ze względu na wyprzedaż samochodów tej marki z rocznika 2011. Reklamy podkreślają, że oferta ta obejmuje trzy modele: Venaga, Cee’d i Picanto, przy zakupie których można otrzymać rabat do 7 tys. zł.

Przypomnijmy, że Kia to wspólnie z Hyundaiem oficjalny sponsor i partner motoryzacyjny Euro 2012 (więcej na ten temat).


Wyprzedażowa akcja reklamowa - zaplanowana na styczeń i luty - obejmuje telewizję (spot 15-sekundowy), radio (trzy różne spoty), prasę oraz internet. Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Paralotna, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MPG.

Autor:tw

Więcej informacji:Kia

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas