Reklama2010-09-01
1

Włoska loteria w kampanii papieru Amore Mola

Rozpoczyna się loteria promująca papier toaletowy Amore Mola. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencję A Linea.

W loterii promującej Amore Mola, specjalną edycję papieru toaletowego Mola, osoby, które prześlą SMS-owo kody z jego opakowań, zyskują szansę na wygranie wyjazdu do Mediolanu. Pozostałymi nagrodami w akcji są ekspresy do kawy i maszynki do makaronu.

Loterię – zaplanowaną do 29 listopada – wspierają działania reklamowe obejmujące prasę branżową („Poradnik Handlowca”, „Detal dzisiaj”) oraz punkty sprzedaży (materiały POS). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa A Linea, a planowaniem mediów zajęła się firma Metsa Tissue, do której należy marka Mola

Autor:tw

Więcej informacji:Mola, promocja, kampania reklamowa

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas