Reklama 2015-02-19
1

Woda Jurajska jako „twoja równowaga” z nowymi etykietami, będzie kampania z celebrytą

Woda mineralna Jurajska zyskała nowe etykiety, które mają podkreślać jej zalety oraz odzwierciedlać wprowadzone w ub.r. pozycjonowanie pod hasłem „Jurajska. Twoja równowaga”. Niedługo ruszy kampania reklamowa wody z udziałem znanej osoby.

- Nowa szata graficzna naturalnej wody mineralnej Jurajska jest niezwykle harmonijna, zrównoważona, lekka i delikatna. Nowe etykiety stały się bardziej przejrzyste, czyste, pozbawione ozdobników. Wybraliśmy taki kierunek, ponieważ jest on spójny z rolą Jurajskiej w życiu człowieka - opisuje Aldona Rogulka, brand manager marki Jurajska.

Zmiany objęły m.in. szatę kolorystyczną etykiet. W wersji lekko gazowanej pojawiła się barwa srebrna, natomiast wersja gazowana zachowała kolorystykę granatową, a niegazowana - jasnoniebieską.

Nowy wizerunek wody zaprojektowała agencja MK Group.

Zmodyfikowane etykiety Jurajskiej mają podkreślają jej walory oraz pochodzenie z Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Ponadto mają odzwierciedlać wprowadzone w ub.r. pozycjonowanie marki pod hasłem „Jurajska. Twoja równowaga” (więcej na ten temat).

Nowy wizerunek Jurajskiej będą wspierać działania reklamowe. - Będą to reklamy w mediach ogólnopolskich, jesteśmy też w trakcie realizacji dużego projektu contentowego, pierwszego takiego w naszej kategorii. Ponadto finalizujemy projekt z osobą rozpoznawalną, która będzie związana z Jurajską - wylicza Aldona Rogulka, nie zdradzając, o którą konkretnie znaną osobę chodzi.

 

Autor: tw

Więcej informacji: Jurajska, woda mineralna

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas