Reklama2004-09-23
0

Woda udomowiona

Centrum TeleMarketingowe CTM realizuje kampanię promocyjną dla firmy Eden Springs Poland producenta wody źródlanej

Telemarketerzy firmy CTM, którzy zostali przeszkoleni dla potrzeb realizacji projektu kontaktują się z wybranymi osobami i przedstawiają ofertę sześciu pakietów. Pakiety są  zróżnicowane i dostosowane do potrzeb klientów. W skład pakietu wchodzi dystrybutor wraz z wymiennymi 19-litrowymi butlami wody źródlanej oraz pełen serwis związany z dostarczaniem wody do klienta.

Kampania promocyjna firmy Eden Springs Poland Sp. z o.o. skierowana jest do rodzin w wieku 30 - 50 lat, które zakupują wodę w dużych ilościach. Na potrzeby kampanii opracowano bazę odpowiednio wyselekcjonowanych osób.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas