Do sprzedaży ponownie trafiła wódka Starka - po kilku latach od upadłości szczecińskiego Polmosu, gdzie była produkowana. Trunek trafił na rynek w nowej odsłonie - z nowym znakiem firmowym, dedykowaną etykietą oraz w oryginalnej butelce. Za identyfikację wizualną odpowiada agencja 29 Colors.
Starka ma złocistobrązową barwę i jest okowitą, czyli wódką starzoną w dębowych beczkach, w kolorze whisky, wytwarzaną ze spirytusu otrzymanego po fermentacji żyta z dodatkiem liści lipy lub jabłoni. Ten trunek z dawnego Polmosu Szczecin, w nowej i nietypowej kwadratowej butelce, opatrzonej nową etykietą, trafił na sklepowe półki w limitowanej edycji - najpierw rocznik '18, a następnie rocznik '30.
W nowym designie etykiety postawiono na prostą formę, w stonowanej kolorystyce. Na każdej butelce Starki '18 widnieje biała etykieta w szare pasy z czarną literą S (nowym znakiem trunku), znakiem wodnym wskazującym na rocznik oraz indywidualnym numerem.
Podobnie wygląda trzydziestoletnia Starka Banquet. Tutaj zdecydowano się na kolorystykę w odcieniach beżu, inspirowaną wiekowym papierem i fotografiami. Dla podkreślenia korzeni i tradycji Starki, na tyle etykiety widnieje grafika beczki z dawnym logo trunku oraz datą jej napełnienia.
Nową identyfikację wizualną wódki Starka, we współpracy z zarządem Szczecińskiej Fabryki Wódek "Starka", przygotowała agencja kreatywna 29 Colors ze Szczecina.