Prasa2022-12-12
7

Cejrowski i Lisicki we wspólnym programie na portalu „Do Rzeczy”

Wojciech Cejrowski i Paweł Lisicki, fot. Wojciech Cejrowski i Paweł Lisicki, fot. "Do Rzeczy"

W środę na portalu internetowym „Do Rzeczy” zadebiutuje program publicystyczny „Antysystem”, którego prowadzącymi są felietonista tygodnika Wojciech Cejrowski i redaktor naczelny pisma Paweł Lisicki. Cykl będzie dostępny w ramach płatnej oferty.

- Pomysł wziął się stąd, że Wojciech Cejrowski jest stałym felietonistą tygodnika „Do Rzeczy”, a jednocześnie jednym z najpopularniejszych autorów. Ta forma pozwoli nam porozmawiać o ważnych rzeczach, ponieważ nie ma innego takiego forum. Będą to poważne, analityczne rozmowy o sprawach krajowych i międzynarodowych - zapowiada Paweł Lisicki.

Odcinki „Antysystemu” będą publikowane co tydzień, przy czym od 21 grudnia do 11 stycznia zaplanowano przerwę świąteczno-noworoczną.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

- Nie wiem, co z tego będzie. Czy cykl długi jak "WC Kwadrans", czy krótki eksperyment nieudany. Podejmujemy pewną próbę, bo mnie martwi i wnerwia, że nie ma, z kim prowadzić debaty na ważne tematy - przyznaje Wojciech Cejrowski.

 

„Antysystem” będzie dostępny w ramach oferty subskrypcyjnej DoRzeczy+. W tej ofercie od połowy ub.r. jest cotygodniwy cykl „Polska Do Rzeczy” z dyskusjami publicystycznymi Pawła Lisickiego i Rafała Ziemkiewicza.

Wojciech Cejrowski jako felietonista współpracuje z „Do Rzeczy” od połowy 2016 roku.

##NEWS https://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/do-rzeczy-tygodnik-wydawca-orle-pioro-rada-nadzorcza-piotr-piaszczyk ##

Według danych Polskich Badań Czytelnictwa w trzecim kwartale br. średnia sprzedaż ogółem „Do Rzeczy” wynosiła 28 957 egz., z czego 21 767 egz. w wersji drukowanej, a 7 190 egz. w cyfrowej.

Orle Pióro, wydające tygodnik „Do Rzeczy” i miesięcznik „Historia Do Rzeczy”, w ub.r. zanotowało spadek przychodów o 9,6 proc. do 12,12 mln zł, a jego zysk netto zmalał z 668,5 do 385,8 tys. zł. 81 proc. udziałów firmy ma PMPG Polskie Media, a łącznie 19 proc. należy do dziesięciu publicystów „Do Rzeczy”.

Natomiast  grupa kapitałowa PMPG Polskie Media, do której należy też wydawca tygodnika „Wprost”, w trzecim kwartale br. osiągnęła wzrost przychodów o 39,6 proc. do 10,32 mln zł, a jej zysk netto zwiększył się z 692 tys. zł do 1,18 mln zł.

Autor:tw

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas