Internet2023-10-06
23

Wraca duet Mann i Materna. Jako podcast na Onecie

Wojciech Mann i Krzysztof Materna będą razem tworzyli podcast „Mann i Materna. Dziady z szuflady” dostępny na portalu Onet (Ringier Axel Springer Polska).

- Cieszę się, że jesteśmy gotowi dostarczać wyjątkowe doświadczenia dla słuchaczy, oferując im między innymi podcast Wojciecha Manna i Krzysztofa Materny. Dzięki autorom mamy gwarancję, że „Dziady z szuflady” będą oryginalnym, odbiegającym od podcastowego schematu wyjątkowym słuchowiskiem - zapowiada Sabina Lipska, dyrektor wideo i audio w Ringier Axel Springer Polska.

Odcinki podcast „Mann i Materna. Dziady z szuflady” będą pojawiać się na Onecie, aplikacji Onet Audio i na wszystkich platformach podcastowych od najbliższego piątku co tydzień o godz. 19:00. Pierwszy sezon składa się z 10 odcinków.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Dlaczego Wojciech Mann i Krzysztof Materna zdecydowali się na powrót do tworzenia w duecie? - Dlatego, że było nam coraz smutniej solo - mówi w komunikacie Wojciech Mann. A Krzysztof Materna dodaje, że w duecie zawsze było miło i pogodnie.

- To nie tylko wyjątkowe wydarzenie dla słuchaczy, ale także ważny krok w rozwoju jakościowych projektów audio, co ma kluczowe znaczenie na dynamicznie rozwijającym się rynku audio - przekonuje Sabina Lipska.

Mann i Materna razem w TVP

Wojciech Mann i Krzysztof Materna przez lata tworzyli telewizyjny duet. W latach 1994-2001 prowadzili wspólnie w TVP1 talk-show „MdM, czyli Mann do Materny, Materna do Manna”. Natomiast od 1988 do 1994 roku, razem m.in. z Grzegorzem Wasowskim, Sławomirem Szczęśniakiem i Arkadiuszem Stegenką, tworzyli program satyryczny „Za chwilę dalszy ciąg programu” pokazywany w TVP2.

Ponad dekadę temu w duecie występowali w reklamach Kredytu Banku.

 

Onet od kilku lat rozwija swoją ofertę podcastową. Poprzednia nowość pojawiła się pod koniec września: cykl „Wybory kobiet, który prowadzą Aleksandra Pawlicka z „Newsweeka” oraz Arleta Zalewska z „Faktów” TVN.

Według badania Mediapanel we wrześniu br. Onet.pl w wersji przeglądarkowej odwiedziło 16,09 mln internautów (co dało 54,2 proc. zasięgu), każdy spędził tam średnio godzinę, 33 minuty i 25 sekund.

Autor:tw

KOMENTARZE(23)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas