Radio2016-11-09
25

Wojciech Mann w reklamach Saturna przez minimum rok, nie musiał mieć na to zgody Polskiego Radia

Dziennikarz Wojciech Mann będzie występował w kampaniach reklamowych sklepów Saturn minimum przez rok. Nie musiał otrzymać na to zgody kierownictwa Polskiego Radia, ponieważ nie jest pracownikiem etatowym nadawcy.

W rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej sklepów Saturn Wojciech Mann razem ze sporo od niego młodszym Marcelem Borowcem wcielają się w role sprzedawców, którzy udzielają klientom zabawnych rad o urządzeniach RTV i AGD dostępnych w tych sklepach. Mann ma odzwierciedlać dystans, spokój i doświadczenie życiowe, a Borowiec - pasję i energię.

To nowy format kreatywny reklam marki Saturn, przygotowany przez agencję K2. W ostatnich latach sieć była reklamowana pod hasłem „Saturn radzi - myśl technologicznie”.

 

Jak przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Wioletta Batóg, rzeczniczka prasowa Media Saturn Holding Polska, współpraca w Wojciechem Mannem została zaplanowana na co najmniej rok.

Obecność w reklamach nie koliduje w żadnym stopniu z pracą Manna w radiowej Trójce. - Wojciech Mann jest współpracownikiem Polskiego Radia i nie musi otrzymywać zgody na udział w kampaniach reklamowych - poinformował nas Łukasz Kubiak, rzecznik prasowy nadawcy.

W latach 2011-2012 Wojciech Mann razem z Krzysztofem Materną reklamowali Kredyt Bank. Niedługo po starcie kampanii Mann został odsunięty od prowadzenia w Trójce rozmów z publicystami w ramach audycji „Zapraszamy do Trójki”. Wnioskowała o to ówczesna dyrektor stacji Magda Jethon, a decyzję podjął zarząd Polskiego Radia.

Przypomnijmy, że jesienią 2013 roku z programów TVP zniknęli na kilka miesięcy Marzena Rogalska (prowadząca „Pytanie na śniadanie”) i Maciej Kurzajewski (gospodarz serwisu sportowego i różnych transmisji sportowych). Rogalska została odsunięta, ponieważ brała udział w kampanii reklamowej Biedronki, a Kurzajewski razem z Szymonem Majewskim promował PKO BP.

Takich problemów nie mają dziennikarze lifestylowi i sportowi ze stacji prywatnych. Przykładowo od wiosny br. Mateusz Borek reklamuje BZ WBK (obecnie razem z Łukaszem Fabiańskim), a spośród dziennikarzy TVN w wielu reklamach wystąpili m.in. Marcin Prokop i Dorota Wellman.

Autor:Tomasz Wojtas

KOMENTARZE(25)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas