Reklama2005-08-19
0

Wólczanka prowadzi największą w swej historii kampanię reklamową

Producent odzieży Wólczanka SA rozpoczął kampanię outdoorową kolekcji jesień-zima 2005/2006.

Kreację przygotował dział marketingu firmy, a media zaplanował i kupił poznański dom Media Concept. Wykonanie zdjęć powierzono Robertowi Wolańskiemu - informuje "Press".

  Plakaty pojawiły się na tysiącu nośników zewnętrznych (billboardy i backlighty) w dużych i średnich miastach w całej Polsce.

 - To największa kampania reklamowa w historii firmy – mówi dla "Pressa" Piotr Piasecki, kierownik marketingu w Wólczance, który był autorem pomysłu kreatywnego.

Wg "Press" kampanię mają wspierać m.in. działania PR, eventy, sesje zdjęciowe w magazynach, promocje sprzedaży, materiały POS w salonach Wólczanki i konkursy dla klientów. Jedną z nagród ma być samochód Mini Cooper. Cała kampania, której budżet jest szacowany na kilka milionów złotych, zakończy się w lutym 2006 roku.

Autor:Press-mm

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas