Agnieszka Cegielska znalazła się na okładce pierwszego wydania polskiej edycji pisma „Women's Health”. Lifestylowy magazyn dla pań zadebiutował właśnie na naszym rynku.
Tytuł kierowany jest do kobiet w wieku 23-45 lat, z wykształceniem średnim i wyższym, z miast powyżej 10 tys. mieszkańców Około 25 proc. magazynu zajmują treści związane z urodą i stylem, 20 proc. tekstów dotyczy o zdrowiu, reszta pisma poświęcona jest m.in. seksowi i związkom, fitnessowi oraz odżywianiu. W pierwszym wydaniu czytelnicy znajdą m.in. wywiad z Agnieszką Cegielską, program treningowy, test dotyczący kondycji skóry czy tekst o kobiecym libido.
„Women's Health” ukazał się w nakładzie 100 tys. egz. i w cenie 7,99 zł. Numer pozostanie w sprzedaży przez kilka miesięcy, a jesienią br. ukaże się drugie wydanie. W przyszłym roku tytuł stanie się dwumiesięcznikiem.
Numer został przygotowany dotychczasowy zespół redakcyjny „Men's Health”, a docelowo ma powstać osobna redakcja dla tytułu. Redaktorem naczelnym „WH” jest Aneta Marytynów, wicenaczelna „Men's Health”, w praktyce kierująca redakcją tego pisma.
Wprowadzenie nowego magazynu na rynek wspiera kampania reklamowa w telewizji, radiu, prasie, internecie, social mediach i w punktach sprzedaży.
„Women's Health” należy do wydawnictwa Rodalce Inc. Tytuł powstał w USA w 2005 roku jako siostrzany magazyn „Men's Health” (w Polsce wydaje go właśnie Motor-Presse Polska). Obecnie „WH” ma już 17 edycji na świecie.
Motor-Presse Polska poza „Men's Health” wydaje także magazyny ”Motocykl”, ”Runner’s World”, ”Auto Motor i Sport” oraz ”Ciężarówki i autobusy”.