Reklama2011-04-19
3

Work Smart & Play Hard - Sony Ericsson promuje telefon Xperia Play (wideo)

Sony Ericsson rozpoczyna działania w ramach filozofii Work Smart & Play Hard i ogłasza konkurs na swojej stronie na Facebooku.

Filozofia Work Smart & Play Hard jest związana z wprowadzeniem na rynek smartfonu Sony Ericsson Xperia Play, opartego na najnowszej wersji systemu Android z konsolą do gier.

ZOBACZ ZDJĘCIA – PORÓWNAJ TELEFON Z INNYMI

Sony Ericsson organizuje jednocześnie konkurs, w którym można wygrać 1 z 10-ciu pierwszych egzemplarzy Xperia Play z limitowanej edycji. Aby go zdobyć, należy zostać fanem Sony Ericsson na Facebooku i odpowiedzieć na konkursowe pytanie: "Jak wytłumaczyłbyś się szefowi z tej sytuacji?" - komentując zdjęcia z niejednoznacznymi sytuacjami biurowymi (więcej na ten temat).

Najbardziej kreatywne odpowiedzi z każdego poniedziałku, środy i piątku będą nagradzane smartfonami Xperia Play z limitowanej edycji First 10. Ponadto codziennie 15 osób, które będą autorami kolejnych, najciekawszych pomysłów, dostanie zestawy gadżetów z serii Work Smart & Play Hard.


Działania związane z wprowadzeniem Sony Ericsson Xperia Play zostały opracowane wspólnie z operatorem sieci komórkowej Play, gdzie smartfon będzie dostępny.

ZOBACZ ZDJĘCIA – PORÓWNAJ TELEFON Z INNYMI

W ramach akcji przygotowany został także film viralowy, związany z doświadczeniem pierwszego dnia w pracy:



Projekt Work Smart & Play Hard, który towarzyszy prezentacji smartfonu Xperia Play został opracowany przez agencję reklamową Grupa Eskadra. W wyniku wygranego przetargu powierzona jej została pełna obsługa BTL marki Sony Ericsson w Polsce.

Autor:km

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas