PR2007-07-11
0

Worldcom PR Group wzmacnia marketing

Corinna Voss z niemieckiej agencji HBI dołączyła do zarząduWorldcom PR Group.

Voss będzie odpowiedzialna za rozwój działań marketingowych naterenie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (Worldcom jestreprezentowany w Polsce przez Glaubicz GarwolińskaConsultants).

Worldcom PR Group, wiodąca światowa sieć niezależnych firmdoradztwa PR, którą w Polsce reprezentuje Glaubicz GarwolińskaConsultants, wzmocniła zarząd w regionie EMEA. Do zespołu dołączyłaCorinna Voss, dyrektor generalny agencji HBI International PR &MarCom z Monachium. Voss będzie odpowiedzialna za opracowanie iwdrożenie działań marketingowych wspierających ekspansję WorldcomPR Group w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, a także zazapewnienie w tym regionie spójnego wizerunku sieci.

Worldcom PR Group ma w tym regionie już 25 agencji. Wnajbliższej przyszłości planowana jest dalsza ekspansja sieci,zwłaszcza w szybko rozwijających się regionach Bliskiego Wschodu iAfryki. Dlatego zarząd, pod kierownictwem Diego Biasi, zdecydował opowiększeniu zespołu zarządzających o osobę bezpośrednioodpowiedzialną za marketing, która usprawni proces pozyskiwanianowych partnerów i klientów.
Niemiecka agencja HBI kieruje biurem prasowym Worldcom PR Group naregion EMEA, dlatego Voss była idealną kandydatką, aby powierzyćjej prowadzenie działań marketingowych, równocześnie z działaniamiPR.

Worldcom PR Group ma 101 przedstawicielstw w 134 miastach nacałym świecie. Grupa istnieje od 1988 r.

Autor:

Więcej informacji:Worldcom PR Group, marketing

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas