Telewizja2020-02-22
14

292 tys. widzów „Woronicza 17”. TVP Info przegrywa z TVN24

Magazyn „Woronicza 17” w sezonie 2019/2020 śledzi średnio 292 tys. widzów, minimalnie więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Audycja daje TVP Info pozycję wicelidera oglądalności wśród stacji newsowych w 4+ za TVN24, a przed Polsatem News - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Publicystyczny program „Woronicza 17” emitowany jest na antenie TVP Info w niedziele o godz. 9.50. Średnia widownia audycji w okresie od 1 września 2019 do 16 lutego 2020 wyniosła 292 tys. osób, co przełożyło się na 5,24 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 1,65 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,30 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

W analizowanym okresie najpopularniejsze wydanie „Woronicza 17” wyemitowano 20 października ub.r., które obejrzało 628 tys. widzów.

Względem analogicznego okresu rok wcześniej program „Woronicza 17” minimalnie zyskał widzów. Wówczas (tj. od 2 września 2018 do 17 lutego 2019) cykl śledziło 285 tys. osób, co przełożyło się na 4,74 proc. udziału w 4+, 1,52 proc. w 16-49 oraz 2,28 proc. w 16-59.

Newsowa stacja TVP w czasie nadawania audycji przegrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z TVN24. Kanał ten ma w tym paśmie 6,16 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje Polsat News (2,58 proc.).

Również w grupach 16-49 i 16-59 liderem jest kanał TVN24, który wygrywa z TVP Info.

W „Woronicza 17” stałymi gośćmi są przedstawiciele ugrupowań obecnych w parlamencie oraz osoba z Kancelarii Prezydenta RP. Program prowadzą Michał Rachoń i Krzysztof Ziemiec.

Udział TVP Info w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 3,64 proc.

Autor:mk

KOMENTARZE(14)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas