Redakcja WP abcZdrowie (Wirtualna Polska) stworzyła nowy lifestyle'owy miesięcznik premium. Be Healthy Magazine skierowany jest do czytelników ceniących zdrowy styl życia. Pierwszy numer dotyczy picia wody, a każde kolejne wydanie poświęcone będzie innemu tematowi.
Nowy magazyn wydawany będzie co miesiąc, wyłącznie on-line.
Wydawca pisze, że „Behealthy” znaczy tyle, co cieszyć się dobrym zdrowiem. W każdym numerze czytelnicy otrzymają porcję porad na inny temat z zakresu zdrowego stylu życia w formie przystępnych tekstów, eksperymentów i redakcyjnych testów konsultowanych z ekspertami.
W pierwszym wydaniu Anna Wrona, dietetyk kliniczny, prof. Konrad Rejdak, neurolog, kierownik Kliniki Neurologii Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego w Lublinie oraz dr Magdalena Cubała-Kucharska, specjalista medycyny rodzinnej doradzają m.in.jak pić kranówkę, jakie jest dzienne zapotrzebowanie organizmu na wodę oraz podpowiadają jak wyrobić zdrowy nawyk regularnego nawodnienia organizmu.
„Tworząc Be Healthy Magazine mieliśmy jeden cel: odpowiedzieć na potrzeby współczesnego czytelnika, jednocześnie opierając się na wiedzy ekspertów. Udało się. Esencję magazynu stanowią ekskluzywna forma, eksperckość i motyw przewodni – za każdym razem inny. Treści są konsultowane z lekarzami różnych specjalizacji, a co ważniejsze – tworzone przez dziennikarzy, którzy od lat zajmują się tematyką zdrowia i zdrowego lifestylu. Dzięki temu mamy pewność, że każda treść jest merytoryczna i napisana w sposób przejrzysty” – mówi Dorota Mielcarek, szefowa redakcji Zdrowia i Parentingu.
„Be Healthy Magazine to format premium, którego nadrzędną wartością jest jakościowy kontent, pokazany w minimalistycznym i przejrzystym wydaniu. To niestandardowy format na polskim rynku internetowym także dla brandów komercyjnych, które cenią sobie aktualne trendy reklamowe i wartości istotne dla użytkowników” – mówi Magda Rumocka-Kozioł, business owner Zdrowie i Lifestyle.
Magazyn dostępny jest na stronie Behealthymagazine.abczdrowie.pl.
W październiku, jak wynika z badania Mediapanel, serwisy Grupy Wirtualna Polska odwiedziło 22,34 mln użytkowników, którzy spędzali tam przeciętnie 2 godziny, 32 minuty i 17 sekund.
Grupa Wirtualna Polska informowała niedawno, że nie ma w planach dużych zwolnień.