Internet2017-04-01
5

Wirtualna Polska wprowadza stały magazyn weekendowy

Portal Wirtualna Polska uruchomił na stałe weekendowy magazyn z reportażami, felietonami i wywiadami dotyczącymi różnych dziedzin. Teksty z magazynu będą w soboty i niedziele promowane na stronie głównej WP.pl.

WP Magazyn zawiera artykuły na temat różnych dziedzin: lifestylu, gospodarki, polityki, kultury, sztuki i sportu. Teksty będą przygotowywali przede wszystkim dziennikarze i współpracownicy Wirtualnej Polski.

Do pierwszego wydania magazynu, które udostępniono w sobotę 1 kwietnia, artykuły napisali m.in., redaktor naczelny WP Opinie Grzegorz Wysocki, dziennikarze sportowi WP Marek Bobakowski i Jacek Stańczyk, dziennikarka WP Wiadomości Nina Harbuz, dziennikarka WP Money Agata Kołodziej i dziennikarz filmowy WP Łukasz Knap.

Wirtualna Polska w maju ub.r. testowała już weekendowy Magazyn Lifestyle, którego każde wydanie miało mieć temat przewodni i partnera reklamowego.

- Chcąc wyróżnić treści premium od tekstów pokazywanych naszym czytelnikom w ciągu tygodnia, kiedy króluje szybko podana informacja, zdecydowaliśmy się na nowoczesną, czytelną szatę graficzną, jakością i starannością wykonania nieodbiegającą od najbardziej atrakcyjnych wizualnie tygodników drukowanych na papierze  - uzasadnia Michał Fedorowicz, wydawca prowadzący WP Magazyn.

- WP Magazyn ma jedną ambicję i jeden cel - zostać miejscem najlepszych treści premium w mediach w Polsce. Co tydzień chcemy dać czytelnikom oddech od polityki i dać się wciągnąć pasjonującym historiom, poruszającym reportażom, wywiadom, sylwetkom zwykłych ludzi tworzących rzeczy niezwykłe - zapowiada Tomasz Machała, wiceprezes Wirtualnej Polski odpowiadający za pion wydawniczy.

Treści z WP Magazyn w piątki i soboty będą eksponowane w sekcji na stronie głównej WP.pl, a ponadto przez cały tydzień dostępne będą na stronie Magazyn.wp.pl.

Od prawie trzech lat weekendową sekcję magazynową zamieszcza portal Gazeta.pl, a jesienią 2015 roku podobny cykl zaczął być publikowany na TVN24.pl.

Według badania Gemius/PBI w lutym br. strony i aplikacje Grupy Wirtualna Polska zanotowały 20,88 mln realnych użytkowników i 2,92 mld odsłon, a sam portal WP.pl - 14,33 mln użytkowników i 1,83 mld odsłon.

Autor:tw

Więcej informacji:Wirtualna Polska, WP.pl

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas