Reklama2013-06-04
0

„Wpadnij w letni rytm promocji” - zachęca Škoda (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wspierająca promocję cenową samochodów Škoda Fabia, Škoda Rapid i Škoda Roomster. Akcję przygotowały firmy Opcom i MediaCom Warszawa.

Bohaterem nowego spotu Škody jest perkusista wybijający dynamiczny rytm, zgodnie z którym prezentowane są promocyjne warunki cenowe obowiązujące obecnie na modele samochodów Škoda Fabia, Škoda Rapid i Škoda Roomster. Hasło główne reklam to: „Wpadnij w letni rytm promocji w salonach Škoda”.

Kampania obejmuje telewizję, internet, radio i prasę. Adaptacją spotu telewizyjnego i kreacją innych reklam zajęła się agencja Opcom, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

Autor:tw

Więcej informacji:Škoda

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas