Reklama2011-07-07
0

"Wpaść w bezkresny zachwyt: Bezcenne" w kampanii MasterCard

Trwa loteria "Podwodna restauracja" dla użytkowników kart World MasterCard. Wspiera ją kampania promocyjna w centrach biznesowych, bankach oraz w prasie i internecie. Akcję przygotowały trzy spółki należące do McCann Worldgroup: McCann Erickson, mWorks, MRM Worldwide oraz dom mediowy Universal McCann.

Loteria ruszyła 1 lipca. Aby wziąć w niej udział i mieć szansę na zdobycie nagrody, należy płacić kartą World MasterCard i zgłaszać swoje transakcje na stronie www.worldpromocja.pl. Do wygrania jest tygodniowy pobyt na Malediwach oraz kolacja w podwodnej restauracji (więcej na ten temat).

O trwającej loterii przypominać będzie kampania w centrach biznesowych oraz bankach. W siedmiu polskich miastach swoje oblicze zmieniło 86 wind (76 w centrach biznesowych i 10 w biurowcach banków). W bankach znajdą się także promocyjne ulotki, plakaty, naklejki na podłogę oraz standy. Za kreację i przygotowanie materiałów odpowiadają McCann Erickson oraz MWorks.

Do promocji przygotowana została strona internetowa www.worldpromocja.pl, gdzie można zgłaszać transakcje. Autorem witryny jest agencja interaktywna MRM Worldwide.

Akcja komunikowana będzie zarówno w prasie (Focus, Newsweek, Dreams, W Podróży, Business Traveller), jak i internecie (kampania odsłonowa, działania w social media, e-mailing, pozycjonowanie w wyszukiwarkach).

Hasłem kampanii promocyjnej jest "Wpaść w bezkresny zachwyt: Bezcenne". Za planowanie i strategię mediową odpowiada dom mediowy Universal McCann. Loteria potrwa do 30 września.

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas