Internet2008-05-19
0

Wpływ blogów na kobiety

W marcu bieżącego roku ponad 1/3 amerykańskich kobietkorzystających z internetu pisała lub czytała blogi internetowe.

Z badania przeprowadzonego przez serwis BlogHer i firmę CompassPartners wynika, że aktywnymi uczestnikami blogosfery było w marcu36,2 miliona logujących się do sieci kobiet z USA - informuje naswojej stronie internetowej eMarketer.

21,1 miliona z nich czytało lub umieściło swój komentarz, apozostałe 15,1 miliona opublikowało przynajmniej jeden własny postna internetowym blogu.

29 procent badanych czytelniczek blogów stwierdziło, że podjęłodecyzję o zakupie danego produktu na podstawie informacjiznalezionych na blogu. Jeszcze wyższy wskaźnik - 38 procent -odnotowano tutaj w przypadku kobiet piszących własne blogi.

Blogi mają także odwrotny wpływ: 28 procent badanych czytającychi 32 procent piszących stwierdziło, ze na podstawie informacjiznalezionych na blogu podjęło decyzję o nie kupowaniu danegoproduktu.

Najwięcej respondentek - odpowiednio 50 i 41 procent -stwierdziło jednak, że blogi nie mają żadnego wpływu na ich decyzjezakupowe.

źródło: eMarketer

Autor:km

Więcej informacji:blog, kobieta

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas