Internet2017-08-17
10

wPolsce.pl ruszyło z 73 tys. użytkowników, w górę wPolityce.pl

W drugiej połowie czerwca br. uruchomiony wtedy serwis wPolsce.pl (Fratria) odwiedziło 72,6 tys. realnych użytkowników, a w lipcu witryna zanotowała spadek odwiedzalności. Natomiast wzrost osiągnęło wPolityce.pl.

wPolsce.pl, uruchomione 19 czerwca br., ma charakter telewizji internetowej. W serwisie emitowane jest przed południem kilkugodzinne pasmo publicystyczne, m.in. z wywiadami i przeglądami prasy. Gospodarzami są dziennikarze „W Sieci” i wPolityce.pl.

Według badania Gemius/PBI w drugiej połowie czerwca witrynę odwiedziło 72,6 tys. realnych użytkowników, którzy wykonali 146,7 tys. odsłon, a każdy korzystał z niej przeciętnie przez 6 minut i 6 sekund. Natomiast w całym lipcu serwis zanotował nie dość dużą odwiedzalność, by została ona oszacowana w badaniu (witrynę odwiedziło niewystarczająco internautów uczestniczących w tym pomiarze).

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/telewizja-wpolsce-pl-sieci-kablowe-wnosek-krrit ##

Programy z wPolsce.pl można też oglądać z poziomu strony głównej wPolityce.pl, zdecydowanie najpopularniejszego serwisu Fratrii. W czerwcu zanotował on 1,19 mln użytkowników, 31,78 mln odsłon oraz 46:43 minuty średniego czasu korzystania przez odwiedzającego.

Wyższe statystyki niż wPolsce.pl zanotowały też w czerwcu wGospodarce.pl i wSieci.pl (internetowa wizytówka tygodnika „Sieci”, do niedawna ukazującego się jako „W Sieci”), a dużo niższą - strona „Gazety Bankowej”.

Zobacz tabelę

Z miesiąca na miesiąc wPolityce.pl zyskało 107 tys. użytkowników (to 9 proc. w górę) i 5,28 mln odsłon (16,6 proc. w górę). Natomiast średni czas spędzany na stronie przez odwiedzającego wydłużył się o 4 minuty i 31 sekund (czyli 9,7 proc.).

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/wyniki-gemius-pbi-lipiec-2017-google-cyfrowego-polsatu-facebook-i-wikipedia-stracily-uzytkownikow-w-gore-interia-i-tvn24-pl ##

Zobacz tabelę

wPolityce.pl ma już więcej użytkowników na smartfonach i tabletach (w lipcu: 802,4 tys.) niż komputerach (709,1 tys.). Przy czym to na desktopie nadal notuje więcej odsłon (w lipcu: 19,79 mln wobec 17,26 mln) oraz dwa razy dłuższy przeciętny czas korzystania niż w mobile’u.

Zobacz tabelę

Autor:tw

Więcej informacji:wPolsce, wPolityce, Fratria, Gemius/PBI

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas