Holding reklamowy WPP Group kupił agencję cyfrową Blue State Digital. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione.
Blue State Digital zasłynęła kampanią "Obama for America", promującą w internecie obecnego prezydenta USA Baracka Obamę w trakcie kampanii wyborczej w 2008 roku.
Dzięki akcji sztab Obamy zebrał tylko drogą internetową bezprecedensową sumę 500 milionów dolarów w postaci datków od zwolenników. Kampanii przypisuje się mobilizację milionów wyborców, co w efekcie dało zwycięstwo kandydatowi Demokratów.
Blue State Digital powstała w 2004 roku. Od tego czasu jej przychód rośnie każdego roku średnio o ponad 30 proc., a w roku 2009 wyniósł 12,8 miliona dolarów. Obecnie agencja zatrudnia 130 osób w biurach w Waszyngtonie, Bostonie, Nowym Jorku, Los Angeles i Londynie. Wśród jej klientów są m.in. HBO, Vogue, National Geographic, AT&T oraz Fundacja Billa i Melindy Gatesów.