Prasa2014-03-31
11

„Wprost Biznes” nowym tygodnikiem. Szefem Grzegorz Sadowski, cena 4 zł

„Wprost Biznes” to nowy tygodnik poświęcony ekonomii, który wprowadziła na rynek AWR „Wprost”. Tytuł dostępny jest tylko w wersji elektronicznej: za darmo dla czytelników „Wprost”, a dla reszty osób w cenie 4 zł za wydanie.

W magazynie znaleźć można materiały dotyczące gospodarki w Polsce na świecie. W pierwszym numerze „Wprost Biznes” znalazł się tekst pokazujący, w jak dramatycznym położeniu znalazła się europejska energetyka konwencjonalna, jest też sylwetka Adama Jassera, nowego szefa UOKiK, a także materiał o tym, czy w Polsce opłaca się wydobywać złoto.

- Chcemy pokazać jak ciekawy i fascynujący jest współczesny biznes, jakie siły i prądy nim kierują, jak wzajemnie przenika się on z polityką i jak znaczny wpływ ma ekonomia na nasze życie - zapowiada Grzegorz Sadowski, redaktor prowadzący nowego tygodnika, od lutego br. szef działu Biznes w tygodniku „Wprost” (więcej na ten temat). To właśnie dziennikarze tego działu będą przygotowywać teksty do nowego tytułu.

„Wprost Biznes” to zapowiadany w ub.r. przez prezesa PMPG Michała M. Lisieckiego projekt biznesowy. - „Wprost” zawsze był pismem zajmującym się gospodarką i podejmującym tematy biznesowe - to naturalna droga - mówi nam Anna Pawłowska-Pojawa, rzecznik prasowa PMPG.

Tygodnik „Wprost  Biznes” zadebiutował na rynku w niedzielę 30 marca br. Pierwszy numer ma 26 stron, a docelowo magazyn ma ich mieć kilkadziesiąt. Tytuł dostępny jest w systemie dystrybucji e-wydań na stronie ewydanie.wprostbiznes.pl, a także u wszystkich dystrybutorów prasy cyfrowej oraz na platformach na urządzenia mobilne.



Za darmo nowy tygodnik mogą czytać czytelnicy „Wprost”. Ci korzystający z jego wersji elektronicznej dostęp do „Wprost Biznes” otrzymują automatycznie, zaś ci którzy zakupią papierowe wydanie „Wprost”, co tydzień znajdą w nim kod dostępu do e-wydania „Wprost Biznes”.

Natomiast dla osób nie czytających „Wprost” nowy tygodnik dostępny jest w cenie 4 zł wydanie . Wczoraj nie udało nam się dowiedzieć, na jak dużą liczbę prenumeratorów liczy wydawca.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem tygodnika „Wprost” w styczniu br. wyniosła 55 193 egz. (więcej na ten temat).

>>> Zobacz wszystkie okładki w naszym nowym serwisie

Autor:Patryk Pallus

KOMENTARZE(11)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas