Większość tygodników społeczno-politycznych zanotowało w styczniu spadek sprzedaży. Najwięcej stracił Przekrój.
"Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) odnotowała w styczniu 2007 r. najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników społeczno-politycznych - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" wyniosła 161 013 egz. i była o 5,5% niższa w analogicznym okresie roku 2006. Na drugim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska), który zanotował spadek sprzedaży do poziomu 149 830 egz. (mniej o 1,1%). Trzeci "Wprost" (140 230 egz.) w stosunku do stycznia 2006 zwiększył sprzedaż o 3,2%.
"Przekrój" sprzedał 60 969 egzemplarzy (spadek o 18 proc.).