Prasa2016-06-29
3

Wprost Heli - PMPG testuje przeloty helikopterem dla firm i biznesmenów

Spółka PMPG Polskie Media, wydawca m.in. tygodnika „Wprost”, zaczęła testować usługę Wprost Heli - przeloty helikopterem skierowane do menedżerów i biznesmenów z czołowych firm. Testy potrwają kilka tygodni, a potem firma podejmie ostateczną decyzję o wprowadzeniu tej oferty na rynek.

- Etap testowy będzie prowadzony wśród kilkunastu partnerów handlowych firmy oraz wybranych osób z „Listy 100 najbogatszych Polaków” i „Listy najbogatszych Polek”. W przypadku powodzenia testów, nie wykluczamy wprowadzenia również innych podobnych usług - opisuje portalowi Wirtualnemedia.pl Anna Pawłowska-Pojawa, PR manager PMPG Polskie Media. - Z ostateczną decyzją o uruchomieniu usługi wstrzymujemy się do czasu zakończenia testów i kalkulacji biznesowych. Wtedy też podamy do publicznej wiadomości, kto będzie naszym partnerem biznesowym w tym przedsięwzięciu - zapowiada.

W marcu ub.r. spółka PMPG Polskie Media uruchomiła we współpracy ze spółką Oak Property projekt Wprost Nieruchomości oferujący inwestycje w obiekty mieszkalne. - AWR Wprost ani PMPG Polskie Media nie ponoszą w obu wskazanych przedsięwzięciach nakładów związanych z zakupem aktywów (odpowiednio nieruchomości czy helikopterów), a inwestują w nie w modelu „media for equity” - zaznacza Anna Pawłowska-Pojawa.

W pierwszym kwartale br. PMPG Polskie Media zanotowała 14,71 mln zł wpływów i 1,32 mln zł zysku netto. Spółka prognozuje, że w całym br. osiągnie 51 mln zł wpływów ze sprzedaży, 8,1 mln zł zysku EBITDA i 7,5 mln zł zysku EBIT.

Według danych ZKDP w kwietniu br. średnia sprzedaż „Wprost” wynosiła 24 079 egz., a „Do Rzeczy” (drugiego tygodnika należącego do PMPG) - 58 805 egz.

##NEWS http://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/lisiecki-pmpg-inwestuje-na-rynku-amerykanskim-i-w-wideo-wyniki-wprost-satysfakcjonujące ##

Autor:tw

Więcej informacji:Wprost, PMPG

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas