Największe tygodniki społeczno-polityczne zanotowały w maju duży spadek sprzedaży. Który tytuł stracił najwięcej? Zapraszamy do zapoznania się z raportem portalu Wirtualnemedia.pl.
"Polityka" (Polityka Spółdzielnia Pracy) odnotowała w maju 2008 r. najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników społeczno-politycznych - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" wyniosła 154 354 egz. i była o 2,7 proc. niższa niż w analogicznym okresie roku 2007. Bardzo słaby wynik odnotował "Wprost" - spadek o 22 proc. do poziomu 116,1 tys. egzemplarzy.
Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer
Polska) - sprzedaż spadła o 1 proc. i wyniosła 121 646
egzemplarzy.
Zobacz tabelę
Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i
zagranicznej liderem jest "Angora" (wzrost sprzedaży), wyprzedzając
"Forum".
Zobacz tabelę
Zobacz tabelę