Największe tygodniki społeczno-polityczne zanotowały bardzo duży spadek sprzedaży. Który tytuł stracił najwięcej? Zapraszamy do zapoznania się z raportem portalu Wirtualnemedia.pl.
"Polityka" (Polityka Spółdzielnia Pracy) odnotowała w czerwcu 2008 r. najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników społeczno-politycznych - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" wyniosła 146 480 egz. i była o 4 proc. niższa niż w analogicznym okresie roku 2007. Bardzo słaby wynik odnotował "Wprost" - spadek o 30 proc. do poziomu 108,1 tys. egzemplarzy oraz "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) - spadek o 14 procent.
Na tym tle stabilną sprzedażą może się pochwalić "Gość Niedzielny", który w czerwcu utrzymał sprzedaż na poziomie 124 tys. egz.
Zobacz tabelę
Zobacz tabelę
Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem jest "Angora" (wzrost sprzedaży), wyprzedzając "Forum".
Zobacz tabelę Zobacz tabelę Zobacz tabelę Zobacz tabelę