Prasa2008-09-19
0

Wprost ostro w dół, rośnie sprzedaż tygodnika Angora

Największe tygodniki społeczno-polityczne zanotowały w lipcu dużyspadek sprzedaży. Który tytuł stracił najwięcej? Zapraszamy dozapoznania się z raportem portalu Wirtualnemedia.pl.

"Polityka" (Polityka Spółdzielnia Pracy) odnotowała w lipcu 2008r. najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodnikówspołeczno-politycznych - wynika z najnowszych danych ZwiązkuKontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" wyniosła 149 505 egz. i byłao 13 proc. niższa niż w analogicznym okresie roku 2007. Na drugimmiejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) -spadek o 7 procent.

Bardzo słaby wynik odnotował "Wprost" - spadek o 35 proc., dopoziomu 114,7 tys. egzemplarzy.

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę


Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej izagranicznej liderem jest "Angora" (wzrost sprzedaży), wyprzedzając"Forum".

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas