Największe tygodniki społeczno-polityczne zanotowały w lipcu dużyspadek sprzedaży. Który tytuł stracił najwięcej? Zapraszamy dozapoznania się z raportem portalu Wirtualnemedia.pl.
"Polityka" (Polityka Spółdzielnia Pracy) odnotowała w lipcu 2008r. najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodnikówspołeczno-politycznych - wynika z najnowszych danych ZwiązkuKontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" wyniosła 149 505 egz. i byłao 13 proc. niższa niż w analogicznym okresie roku 2007. Na drugimmiejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) -spadek o 7 procent.
Bardzo słaby wynik odnotował "Wprost" - spadek o 35 proc., dopoziomu 114,7 tys. egzemplarzy.
Zobacz tabelę
Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej izagranicznej liderem jest "Angora" (wzrost sprzedaży), wyprzedzając"Forum".
Zobacz tabelę
Zobacz tabelę
Zobacz tabelę