Prasa2024-01-08
3

Dziennikarz sportowy pożegnał się z "Wprost". Kolejne osoby rozstają się z tygodnikiem

Jak dowiedziała się portal Wirtualnemedia.pl, dziennikarz sportowy Karol Osiński z końcem ubiegłego roku rozstał się z „Wprost” (PMPG Polskie Media). To kolejna osoba, która pożegnała się z redakcją w ostatnim czasie.
 

Karol Osiński pracował w tygodniku „Wprost” od październik 2022 do końca ubiegłego roku. Należał do działu sport, ostatnie jego artykuły na stronie wprost.pl podchodzą z końca listopada ub.r.

Osiński jest w tym momencie na etapie poszukiwania nowego miejsca pracy. Wcześniej pracował m.in. dla portalu iGol.pl oraz jako dziennikarz Ringier Axel Springer Polska zajmujący się tematyka showbiznesu.

Kolejne rozstania z "Wprost"

Z końcem roku z tygodnikiem „Wprost” pożegnała się także dziennikarka Karolina Baca-Pogorzelska. - Tygodnik nie zdecydował się przedłużyć mojej umowy. Wydawnictwo tnie koszty, a ja byłam najprostszym kosztem do ścięcia, bo kogo teraz obchodzi Ukraina? - mówiła Baca-Pogorzelska portalowi Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że dziennikarka zwiąże się portalem Sestry.eu (Media Liberaton Fund). 

W czwartek na portalu Linkedin Joanna Krzyśko-Czerwonka poinformowała: ”Przygoda z WPROST zakończona. Wszystkim dziękuję za współpracę z całego serca ❤️ ! Jeśli szukasz speca od marketingu, sprzedaży powierzchni reklamowej. Sprzedaży międzynarodowej. Jeśli przyda się Twojej firmie ktoś, kto wie jakie są trendy rozwoju reklamy. Kogoś, kto był po stronie wydawców: RASP, PMPG; serdecznie zapraszam do kontaktu.. to właśnie JA. Ruszam na poszukiwania ciekawych możliwości i nowej zawodowej przygody!”

Krzyśko-Czerwonka pracowała w tygodniku na stanowisku sales manager od maja ub. r., a wcześniej m.in. w Ringier Axel Springer Polska. W latach 2008-2011 odpowiadała za zarządzanie Schmid Telecom Polska. Stworzyła od postaw polską filię szwajcarskiej firmy Telco, zarządzała jego biurem i odpowiadała za jego wyniki sprzedażowe. Biuro prasowe PMPG Polskie Media nie odpowiedziało na nasze pytania o to, kto przejął obowiązki Jonny Krzyśko-Czerwonki.

W trzecim kwartale 2023 r. grupa PMPG Polskie Media zwiększyła przychody sprzedażowe o 13 proc. do 11,66 mln zł, a jej zysk netto wzrósł z 1,18 do 3,58 mln zł. Firma zwrot 2,8 mln zł, które wcześniej spisała na straty.

Czytaj także: Agnieszka Jabłońska odchodzi z zarządu wydawcy „Wprost” i „Do Rzeczy”

Czytaj także: Jakub Barzak szefem marketingu Onet Premium

Czytaj także: Dawny współpracownik Jarosława Kaczyńskiego nadzoruje wydawcę „Do Rzeczy”

Autor:ds

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas