Prasa2014-03-26
3

„Wprost” stawia na teksty interwencyjne. „Wracamy do podstaw”

Tygodnik „Wprost” (AWR „Wprost”) i portal Wprost.pl uruchomiły platformę kontaktu z czytelnikami, która ma służyć do zgłaszania spraw utrudniających życie. Będą one następnie opisywane na łamach pisma i serwisu.

Czytelnicy swoje sprawy zgłaszać mogą do redakcji, wysyłając maila pod adres interwencja@wprost.pl lub dzwoniąc pod numer 500 112 411. Redakcja „Wprost” będzie podejmować wybrane z nich. Część z nich znajdzie swój finał w postaci tekstów opublikowanych na łamach tygodnika, inne będą opisywane i relacjonowane w serwisie Wprost.pl.

- Media, zanim nazwały same siebie czwartą władzą, pełniły ważną społecznie funkcję kontrolną wobec pozostałych trzech władz. Pełniły ją przede wszystkim w interesie swoich czytelników i widzów. Dzisiaj warto wrócić do podstaw i przypomnieć, jakie zadania i jakie obowiązki mają dziennikarze wobec społeczeństwa - tłumaczy nową inicjatywę Sylwester Latkowski, redaktor naczelny tygodnika „Wprost”

>>> „Wprost” wymienia felietonistów. Rolicki i Sekielski za Saramonowicza

W serwisie Wprost.pl pojawił się już pierwszy materiał interwencyjny, opisujący, jak na willowym osiedlu w warszawskim Wilanowie jedna z firm urządziła sobie składowisko śmieci. Według mieszkańców, część odpadów jest zakopywana. Ludzie boją się, że dojdzie do zanieczyszczenia wody. Urzędnicy rozkładają ręce, twierdząc że firma działa legalnie.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem tygodnika „Wprost” w styczniu br. wyniosła 55 193 egz. (zobacz dane wszystkich tygodników opinii). Natomiast Wprost.pl zanotował 735 tys. użytkowników i 4,32 mln (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Autor:pp

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas