Prasa2005-12-30
0

"Wprost" wyprzedził "Politykę"

Tygodniki opinii notują dynamiczny wzrost wpływów z rynku reklamowego.

W okresie styczeń-listopad 2005 r.  "Wprost" zgarnął najwięcej z rynku reklam tygodników – wynika z danych Expert Monitor.

Magazyn wydawnictwa AWR "Wprost" zarobił prawie 100 mln złotych - to o 19 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2004 roku.

Kolejne miejsce zajęła "Polityka", które wyprzedza tytuł wydawnictwa Axel Springer Polska - "Newsweek Polska".

Top 10 tygodników

 Zobacz tabelęDNUM='1045;0;# ##0" zł";[RED]-# ##0" zł"' SDVAL="41133450">41 133 450 złPRZYJACIÓŁKA33 573 842 zł


źródło: Expert Monitor - expert-monitor.pl, dane bez autopromocji

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas