Większość tygodników społeczno-politycznych zanotowała w czerwcuspadek sprzedaży - na przeciwnym biegunie Wprost i Newsweek. Jakwygląda sprzedaż "Gazety Polskiej" i "Nie"? Unikatowe tabelki tylkou nas.
"Wprost" (AWR Wprost) odnotował w czerwcu 2007 r. najwyższąsprzedaż spośród wszystkich tygodników społeczno-politycznych -wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem "Wprost" wyniosła 156 156 egz. i była o16,3 proc. wyższa niż w analogicznym okresie roku 2006. Na drugiemiejsce spadła "Polityka" (Polityka Spółdzielnia Pracy) - sprzedażmniejsza o 2,5 proc. - 152 544 egzemplarzy.
Pierwszą trójkę zamyka "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska),którego sprzedaż wzrosła o 15,4 proc. do poziomu 145 790egzemplarzy. Czwarty "Gość Niedzielny" (Wydawnictwo KuriiMetropolitalnej) - w stosunku do czerwca 2006 - zmniejszył sprzedażo 7,9 proc. (124 128 egz.).
Zobacz tabelę
Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej izagranicznej liderem jest "Angora" (wzrost sprzedaży), wyprzedzając"Forum".
Zobacz tabelę
Średnia sprzedaż tygodnika 'Nie' wyniosła 91344 egz. - pierwszyraz przedstawiamy wynik "Gazety Polskiej" (Niezależne WydawnictwoPolskie).