Prasa2015-01-06
1

„Wprost” z nową rubryką „Biznes i technologie”

W bieżącym wydaniu tygodnika „Wprost” (PMPG Polskie Media) pojawiła się nowa rubryka o gadżetach i nowych technologiach. Prowadzi ją Grzegorz Sadowski, szef działu Biznes pisma.

Rubryka „Biznes i technologie” poświęcona jest temu, jak nowe technologie i gadżety wpływają na codzienne życie i biznes. W pierwszej odsłonie przeczytać można m.in. o dronie ratunkowym, samochodzie zaprojektowanym przez Google i rękawicy, którą można płacić za zakupy.

Przypomnijmy, że tydzień temu „Wprost” po kilkuletniej przerwie przywrócił rubrykę historyczną (więcej na ten temat).

W październiku 2014 r. średnia sprzedaż ogółem „Wprost” wynosiła 42 351 egz. (według danych ZKDP - zobacz wyniki wszystkich tygodników opinii).

Autor:łb

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas