Prasa2016-05-09
20

„Wprost” z nowym layoutem i oznaczeniem „polski wydawca” na okładce

Tygodnik „Wprost” (AWR „Wprost”) ukaże się w poniedziałek 9 maja br. w nowym layoucie. Poprawiona została winieta tytułu, a na okładce pojawiło się oznaczenie „polski wydawca”.

W nowym layoucie wprowadzone są bardziej elastyczne zasady łamania tekstu. Nowa czcionka została wprowadzona w tytułach, nagłówkach, wybiciach oraz tekstach pobocznych.

Przeprojektowane zostały m.in. kolumny wprowadzające do tygodnika (dział „Skaner”) oraz sekcie z treściami kulturalnymi, biznesowymi, technologicznymi i motoryzacyjnymi.

W makiecie pisma pojawiły się też nowe elementy graficzne, a na okładce tygodnika pojawiło się oznaczenie „polski wydawca”. - Dzięki temu, że kupują państwo właśnie polskie gazety, pozwalacie nam na konkurowanie na trudnym rynku mediów zdominowanym w naszym kraju przez koncerny zagraniczne - mówi Michał M. Lisiecki, właściciel „Wprost”.

Celem zmian jest łatwiejsze odnalezienie przez czytelnika interesujących go treści w wydaniu. Zmiana layoutu „Wprost” nawiązuje do odświeżonego w kwietniu serwisu internetowego Wprost.pl.

- Nasze konserwatywno-liberalne przekonania pozostaną równie czytelne, niezależnie od rodzaju czcionki i graficznych rozwiązań. Pozostaniemy wsparciem dla wszelkich sił wolnościowych, w szczególności tych gwarantujących wolność gospodarczą - komentuje Tomasz Wróblewski, redaktor naczelny tygodnika „Wprost”.

>>> Zobacz wszystkie okładki tygodnika „Wprost”

Z danych ZKDP wynika, że w marcu br. średnia sprzedaż ogółem „Wprost” wyniosła 26 tys. egz.

Autor:łb

KOMENTARZE(20)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas