Reklama2010-05-03
1

„Wprost” zarobił z reklam 25 proc. mniej niż przed rokiem

W marcu bieżącego roku tygodniki cennikowo zarobiły z reklam ponad 7 proc. mniej niż rok wcześniej. Największy spadek wpływów – 25 proc. – zanotował „Wprost”. 

W marcu bieżącego roku tygodniki cennikowo zarobiły z reklam ponad 7 proc. mniej niż rok wcześniej. Największy spadek wpływów – 25 proc. – zanotował „Wprost”.

Cennikowe wpływy reklamowe polskich tygodników wyniosły w marcu bieżącego roku 75,64 mln zł, czyli 7,3 proc. mniej niż w marcu 2009 roku – wynika z danych firmy Expert Monitor przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Jako jedyne cenniki podniosły w porównaniu do ubiegłego roku „Newsweek Polska” i „Tele Tydzień” – odpowiednio o 13 proc. i 5,5 proc. Marzec jest zresztą kolejnym miesiącem wzrostu cennikowych wpływów reklamowych tych tytułów – w lutym ta dynamika w skali rok do roku była jeszcze wyższa (więcej).

Z drugiej strony „Gala” w marcu bieżącego roku „na papierze” zarobiła z reklam 2,2 proc. mniej niż rok wcześniej, a „Polityka” – 3,4 proc. mniej. Zdecydowanie największy spadek cennikowych wpływów reklamowych – wynoszący w skali rok do roku 25 proc. – zanotował „Wprost”. Przypomnijmy, że pod koniec ubiegłego roku tygodnik zmienił wydawcę – AWR Wprost sprzedała go Platformie Mediowej Point Group (więcej), natomiast w połowie marca bieżącego roku z czasopisma zniknęły rubryki poświęcone modzie, urodzie i gadżetom (więcej).
 

Zobacz tabelę

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas