PR2005-11-08
0

Wręczenie nagród IPRA Golden World Awards

Cztery polskie projekty nagrodzone w Londynie.

 W czwartek, 3 listopada w Londynie odbyła się uroczysta gala międzynarodowego konkursu public relations IPRA Golden World Awards 2005, podczas której nagrodzono
cztery polskie projekty.

Agencja On Board PR odebrała statuetkę w kategorii Public Affairs & Lobbying za projekt „Bezpieczne stosowanie leków” przygotowany dla Unii Farmaceutów – Właścicieli Aptek, Sigma International została nagrodzona w kategorii Investor Relations za projekt „Prywatyzacja PKO BP”, a Profile za akcję nt. prawa dostępu do informacji publicznej „Masz prawo wiedzieć” dla Polskapresse. Czwartą statuetką otrzymała Telekomunikacja Polska za projekt „Telefon do mamy”.

Międzynarodowe jury konkursu IPRA Golden World Awards 2005, składające się z kilkudziesięciu specjalistów PR nagrodziło kampanię "Bezpieczne stosowanie leków" analizując ją w wielu obszarach; ocenie podlegała m.in. przyjęta strategia działań, taktyka, sposób realizacji oraz osiągnięte wyniki. Konkurs IPRA Golden World Awards odbywa się już od ponad 10 lat. Jest najbardziej prestiżowym konkursem tego typu na świecie. Organizatorem konkursu jest IPRA (International Public Relations Association) - Międzynarodowe Stowarzyszenie Specjalistów PR.

Autor:pr-proto.pl

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas