Reklama 2014-02-03
1

Wrocław promuje się jako Europejska Stolica Kultury 2016 (wideo)

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamująca Wrocław jako Europejską Stolicę Kultury w 2016 roku. Spot na potrzeby akcji wyprodukowała ATM Grupa.

Film reklamowy, zrealizowany w technice slow motion, ukazuje artystów zajmujących się różnymi dziedzinami sztuki. Ma to podkreślać różnorodność oferty kulturalnej miasta, a tym samym jej atrakcyjność dla potencjalnych turystów, którzy zechcą odwiedzić miasto m.in. z okazji przyznania mu miana Europejskiej Stolicy Kultury 2016.

- Spot odzwierciedla aktualny etap przygotowań Wrocławia do pełnienia funkcji Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 roku. Co prawda kompletny program artystyczny zostanie zaprezentowany w przyszłym roku, jednak już teraz chcemy pokazać Polakom, że Wrocław szykuje się do tego wielkiego święta. Dlatego właśnie na ekranie widzimy artystów rozpoczynających tworzenie dzieła: malowanie obrazu, projektowanie czy wykuwanie rzeźby - opisuje Krzysztof Maj, dyrektor Wrocław ESK 2016.

Obecnie kampania obejmuje telewizję (emisja spotu do końca lutego w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN i stacjach tematycznych) oraz internet (serwisy wroclaw.pl i wroclaw2016.pl). Reklamę telewizyjną wyreżyserował Dariusz Szermanowicz, a wyprodukowała ATM Grupa. Planowaniem i zakupem czasu reklamowego we własnym zakresie zajął się Urząd Miejski Wrocławia, korzystając m.in. z umowy o współpracy z Telewizją Polską w latach 2014-2017.

Jak informuje Wirtualnemedia.pl Marcin Jasiński z biura festiwalowego Impart 2016, obecny etap kampanii inicjuje właściwe działania reklamowe. W tym roku zaplanowano jeszcze dwa etapy akcji: w okolicach wakacji oraz na przełomie września i października. Dodatkowo działaniom towarzyszyć będą kampanie społeczne ukazujące znaczenie kultury w codziennym życiu.

Autor: jj

Więcej informacji: Wrocław, Europejska Stolica Kultury

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas