Reklama2013-07-22
2

„Wrzuć na luuuz” - Bujakiewicz, Królikowski, Bałtroczyk i Rutkowski w serialu promującym Kasztelan Niepasteryzowane (wideo)

W TVP1 zaczęła się emisja miniserialu „Wrzuć na luuuz” promującego piwo Kasztelan Niepasteryzowane (Carlsberg Polska). Produkcja, w której występują m.in. Katarzyna Bujakiewicz, Jolanta Fraszyńska, Paweł Królikowski, Rafał Rutkowski i Piotr Bałtroczyk, jest częścią kampanii reklamowej realizowanej przez firmy Red8 Advertising, PHD Media Direction i Ciszewski MSL.

Akcja „Wrzuć na luuuz” rozgrywa się w czasie spotkania przy grillu, obfitującego w humorystyczne sytuacje. W każdym odcinku pojawia się nieoczekiwany gość. Główne role w produkcji odgrywają Katarzyna Bujakiewicz, Jolanta Fraszyńska, Paweł Królikowski, Rafał Rutkowski i Piotr Bałtroczyk, natomiast gościnnie występują także Łukasz Nowicki, Mikołaj Cieślak i... pies Sznycel.

„Wrzuć na luuuz” składa się z 10 odcinków trwających po 5 minut. Będą one emitowane w TVP1 w soboty ok. godz. 22, po filmach emitowanych po godz. 20. Pierwszy został już pokazany, a kolejne będą wyświetlane do września.

- Kasztelan Niepasteryzowane komponuje się z gillowaniem. Rozpoczynającą się kampanią telewizyjną i nowym formatem chcemy podkreślić, że Kasztelan Niepasteryzowane to świetne dopełnienie czasu spędzanego z  przyjaciółmi - tłumaczy Maciej Szalaty, marketing manager marki Kasztelan w Carlsberg Polska.

Carlsberg to drugi browar, który w kampanii swojego piwa postawił na miniserial oparty na product placemencie produktu. Jako pierwsza zdecydowała się na to Kompania Piwowarska, która zrealizowała już dwa sezony serialu „Piąty Stadion”, promującego Tyskie i również emitowanego w TVP1. Pierwszy sezon pokazywano w czasie Euro 2012, a drugi - wiosną br. (przeczytaj o tym więcej).

Serial „Wrzuć na luuuz” został przygotowany we współpracy z Telewizją Polską. Jego reżyserką jest Małgorzata Kosturkiewicz, a muzykę do niego przygotował Robert Janson.

Produkcji towarzyszy nowy spot reklamowy Kasztelana Niepasteryzowanego, emitowany od ponad tygodnia (przeczytaj więcej i obejrzyj tę reklamę). Spot przygotowała agencja Red8 Advertising, za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction, a działania PR prowadzi agencja Ciszewski MSL.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas