Reklama 2003-09-12
0

Wspólna akcja Kubusia i Polskiej Akcji Humanitarnej

7 września ruszyła nowa kampania soku Kubuś. Głównym celem reklamy jest poinformowanie o problemie niedożywienia dzieci oraz o pomocy, którą oferuje Kubuś. Dodatkowo reklama buduje silną i angażującą więź emocjonalną pomiędzy marką a konsumentem. Główną grupą docelową są matki dzieci w wieku 6-9 lat.

Film został zrealizowany w formie reportażu, którego głównym bohaterem są dzieci uchwycone w czasie ich codziennych zajęć (gry, zabawy, droga do szkoły). Wszystkim dzieciom zostało postawione to samo pytanie: Czym dla ciebie jest przyjaźń? Film prezentuje ich wypowiedzi na temat przyjaciół i przyjaźni. Tak jak na prawdziwych przyjaciół, tak samo można liczyć na Kubusia, który poprzez Polską Akcję Humanitarną funduje obiady tym dzieciom, które ich potrzebują.

Kampanię przygotowała agencja Euro RSCG New Europe, a planowaniem i zakupem mediów zajął się Initiative Media. W kampanii wykorzystano telewizję (TVP, Polsat, TVN)

Autor:

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas